ALL YOU NEED IS LOVE.

2 comments
: "à geração
da música-rádio"












Très bien ensemble
oh
Très bien ensemble.




Why wait any longer for the one you love
When he’s standing in front of you






All you need is love

(all together now)

All you need is love

(everybody)







Suddenly someone is there at the turnstyle,
The girl with the kaleidoscope eyes



Everywhere I look
I see your eyes










Je creuserai la terre
Jusqu'apres ma mort
Pour couvrir ton corps
D'or et de lumiére







Chanter et puis rire
Laisse-moi devenir
L'ombre de ton ombre
L'ombre de ta main
L'ombre de ton chien











Oú l'amour sera roi


Oú l'amour sera loi



















Non, rien de rien,
Non, je ne regrette rien,
Car ma vie car mes joies,
Aujourd'hui, ça commence avec toi.













Savent bien ce que c'est qu'être heureux

Et les yeux dans les yeux

Et la main dans la main

Ils s'en vont amoureux

Sans peur du lendemain.







Car le temps de l'amour
ca vous met au coeur
beaucoup de chaleur et de bonheur.
Un beau jour c'est l'amour et le coeur bat plus vite,
car la vie suit son cours
et l'on est tout heureux d'etre amoureux.








When I'm home
feeling you holding me
tight, tight,
yeah





Because she loves you

And you know that can't be bad.

Yes, she loves you

And you know you should be glad.


Ooh!

She loves you,
yeah, yeah, yeah

She loves you,
yeah, yeah, yeah









I'm gonna love you
Till the heavens stop the rain
I'm gonna love you
Till the stars fall from the sky for you and I














( " l'amour fou ",
a post dedicated to AM.)

2 comentários:

Maria João disse...

A sequência está absolutamente lindíssima e a conjugação com os versos das músicas, perfeita. *

Sabrina Marques. disse...

ainda bem que gostas, minha querida!! *

Sabrina D. Marques © 2005-2015. Com tecnologia do Blogger.

Archives